NOM publiceert op 31 oktober 2022 NPM-DGM-HAH 2 jaar 2022 (NMO Print Monitor – Doelgroep Monitor – HAH-kranten 2 jaar 2022) met daarin nieuwe bereikscijfers van de HAH-kranten, landelijke en regionale dagbladen en magazines, gekoppeld met variabelen van de NOM Doelgroep Monitor. De veldwerkperiode van het onderzoek beslaat twee jaar: 2020 en 2021.
De softwarebureaus hebben het mediaplanningsbestand van NPM-DGM-HAH 2 jaar 2022 uitgeleverd aan de markt. NOM publiceert de topline resultaten van HAH-kranten in het NOM Dashboard.
Een keer per jaar worden de bereikscijfers van HAH-kranten gepubliceerd. HAH-kranten zijn een massamedium, 74% van de Nederlanders (13+ jaar) leest wel eens een huis-aan-huiskrant. Hieronder worden nog enkele andere interessante conclusies uit het HAH-kranten onderzoek weergegeven.
Klik hier om de HAH-kranten infographic te downloaden
Klik hier voor het NOM Dashboard.
klik hier voor het publicatieschema van NOM.