De eerste publicatie onder de vlag van het Nationaal Media Onderzoek (NMO) is een feit. Op maandag 6 december 2021 zijn de bereiksresultaten van NMO Print & Merken Monitor 2021-III (NPMM 2021-III) gepubliceerd. Deze publicatie bevat printbereiksresultaten van landelijke en regionale dagbladen en magazines op basis van de veldwerkperiode Q3 2020 t/m Q2 2021. Hiernaast zijn het digitale dag-, week-, en maandbereik van NOBO-merken uit Q2 2021 in de publicatie opgenomen. Verder bevat de publicatie merkbereik voor merken die zowel een printcomponent als een digitale component in NOBO hebben.
U kunt de bereiksresultaten van NPMM 2021-III opvragen in het NOM Dashboard.
Voor diegenen die recht hebben op de NOM bereiksdocumentatie is de volgende informatie over NPMM 2021-III beschikbaar: Resultaten, Merkenlijst, Onderzoeksverantwoording, Q&A.
Klik hier om in te loggen in het NOM Dashboard.
Klik hier om in te loggen op de NOM website voor meer bereiksdocumentatie
Klik hier voor NPMM 2021-III Ranking mediamerken